Hej! Jag tycker att du är en idiot! =)

Idag på jobb så var det en kund som tyckte (förmodligen) att han var jättesmart!
Vi säljer ju hamburgare. Och det finns att få på 5 olika sätt. Naturligtvis kan du få en hamburgare i bröd. Sen har vi de andra 4 alternativen dvs burgare PÅ mos, burgare PÅ pommes (dessa två är alltså UTAN bröd!) , Burgare i bröd med mos sidan om eller burgare i bröd med pommes sidan om.

Killen kommer iaf fram till mig och säger:
-En 150grammare med pommes.
-Javisst. svarar jag. Vill du ha dina pommes bredvid?

Han tittar på mig som om jag vore en komplett idiot och säger:
-Ja NATURLIGTVIS! Vaddå skulle du lägga dom burgaren eller? (vilket btw jag tycker är awsomely gott! ^^)

Och så flinade han sådär ni vet. "hihi så dum du är"

-Nej. svarar jag då. Men under den?

Ursäkta mig men jag frågar hur du vill ha din mat och du tycker det är en bra idé att försöka få mig att känna mig som en idiot?

Don't bite the hand that feeds you!


Nu ska jag vara lite social med våra gäster. =) Sen är det TRU BLOOD!!!! =D






Puss o kram!





Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0