Back to life! Back to reality!




Söndag.. ännu en ledig helg har gått alldeles för snabbt.

Fredagen började jättetrevligt men fick tyvärr ett alldeles katastrofalt slut.. Eller ja.. Allt löste ju sig till det bästa men vägen dit var inte rolig! :'(

En uppriktig URSÄKT till alla er som blev tvingade att se på!


Lördagen skulle varit ÄNNU trevligare men pga för lite folk så uteblev vår dildodemonstrant och det blev en lugn lördag istället. Så jävla tråkigt med folk som kommer med nödlögner istället för att vara rakframma och säga att "jag är ledsen men jag är inte intresserad!"

Nu får jag betala straffavgift för att försäljaren inte blev avbokad i tid! GRRRRRR!!!!! Om ni nu tycker det är så jävla tråkigt så säg det istället så man slipper se bilder dagen efter där ni tydligen blev SUPERPIGGA och orkade gå på nån annan fest! Är det sällskapet som inte duger?! Eller är det bara så jävla svårt att vara ärlig?!  Bara SPOTTA UT VAD PROBLEMET ÄR!!!!!!!

Fick (mot min vilja! ;P ) se melodifestivalen. Fan också jag som klarade mig HELA säsongen utan att se en enda deltävling! ;P

Idag bli det lite städande och sen en date med min storasyster! =P Får se om älskade systerson äntligen lärt sig att säga Emily istället för E-E-Y! =P


Nu en kopp kaffe och sen ska jag rida in söndagen på min dammsugare som den MODERNA häxa jag är!!
;D

Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0