YES!!! =D

Pratat med hyresvärden! Vi får låna lokalen i källaren på fredag! =) Perfekt om det nu skulle bli dåligt väder! =)

Så nu verkar det som om större delen av fredagen är planerad.

 - Champagnefrukost med dom vänner som är lediga.

 - Sen lunch/tidig middag med Wezz föräldrar.

 - Fortsatta roligheter med vännerna!



Kan ju inte bli bättre! =P


Nu ska jag fortsätta min myskväll med mannen! <3
Vi har hyrt film, och köpt en j*vla massa onyttigheter! ^^


Hoppas ni andra haft en lika bra dag som jag! =)




Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Vad för spännande händer på freda?

2010-06-01 @ 22:16:34
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0