Sol och sovmorgon.

Äntligen lyser solen!!  Den har varit efterlängtad!! =D


Jag har väldigt "roligt" här vid datorn. Min man LOVADE att gå upp tidigt idag och hjälpa mig här hemma. Jag har varit uppe en stund nu och satt på kaffet och matat odjuren. TRE gånger har väckarklockan ringt. TRE gånger har mannen varit uppe och stängt av den. Lite ledsen blir man. Fast får väl masa mig in och hälla en hink med vatten över honom. Eller vad säger ni? ;P



Nej men spark i röven då. Dags att väcka mannen. Annars får jag sitta här och lyssna på MÅÅÅÅÅÅÅNGA avstängda väckarklockesignaler och då blir jag bara irriterad. Lika bra att avstyra det direkt! XD



Ha en underbar, solig, dag!






Puss o kram!



Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Ahhh så roligt =)

vad för spännande ska ni hitta på me?



jo, de e mycke bättre nu =). så skönt!

hur e de me dig?



hoppas du fick upp mannen din :P



Kram

2010-06-02 @ 09:56:03
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0