Iiiiisch!!

Vilket välkommen hem alltså! *ryyyyys*


Nåja. Det har ju varit en bra dag i övrigt och nu är jag långledig! =D

Funderar på att tjuvstarta och faktiskt dricka en öl eller två redan ikväll! =)



Fina mannen har jobbat som ett djur idag! Hjälpt till med balkongen, jobbat och sen kom han hem och tog hand om tvättningen! Underbara man!! <3


Om en stund ska jag traska ner och kolla in lokalen så man inte får några otrevliga överraskningar i morgon när man går ner där. =) Hoppas det inte är alltför farligt!!




JOBB:

Hade en ÖVERdryg kund idag. Bara gnäll, gnäll och gnäll, varvat med ursäkter om varför han fortsätter komma till oss fastän han tycker det är ALLDELES för dyrt, fel på ditt, fel på datt o.s.v *SUCK*  

 Och varför skulle jag behandla dig som en kunglighet? Det är väl sen sak med stamgäster som kommer varje dag eller åtminstone ett par gånger i veckan! Men hallå?!!?

Du BEHÖÖÖÖÖVER inte komma till oss! Du BEHÖÖÖÖÖÖVER inte äta vår mat! Så varför gör du det? Nej. Nånting gör vi ju uppenbarligen rätt eller hur?!




Nej, om man skulle knäcka den där ölen och fortsätta med balkongen? =) Mycket ska ordnas idag och imorgon så det är lika bra att sätta igång! =)



Ha en trevlig kväll! =)








Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0