Rött ljus!!

trött. arg. besviken.

Min fredag som började så bra. =( Jag var på första infomötet om Svedala Sommarrock där jag ska volontärjobba. Fick träffa nästan hela gruppen jag hamnat i och det var riktigt roligt! Tyvärr slutade resten av kvällen inget vidare. =(



Idag hade jag så många planer och nu känns det som att jag helst hade dragit ett täcka över huvudet och stannat där under helda dagen. Hoppas det blir bättre under dagen.

Johannes är på väg hit på kaffe ´nu. Sen får man väl röja lite här hemma. *suck*

Hoppas ni andra hade en bättre fredagskväll än jag!


TACK IGEN! Till mina (våra) underbara vänner Fredrik, Anna och Johannes! Ni är GULD VÄRDA!! <3 <3 <3

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0