Lingonvecka?

Vilken jävla dag jag har haft! =(

Upp tidigt för att tvätta. Naturligtvis hittar jag en lapp på torktumlaren att den är sönder. Och inte nog med det utan personen i fråga tyckte att JAG skulle ringa hyresvärden så hon slapp. >=(

Sen
kommer man till jobb.

Först glömmer jag att göra mosen klar så när jag ska ta en portion så strömmar det ut hett vatten på mig!

När jag väl skurat golvet och torkat upp all röran så ska jag fortsätta med att fylla på i tillbehörsburkarna. Naturligtvis tappar jag en hel spann med lingon i golvet så att innehållet skvätter överallt! ='(

Det enda som saknas nu är några köttbullar sen är jag en komplett meny på två ben! Lingonfläckar och halvfärdig mos överallt! =(

Usch...



Nu
ska jag ta en dusch. Med min tur pajar säkert varmvattenberedaren precis när jag står i duschen. Eller så går rören sönder och det blir översvämning. Eller kanske nåt "baksug" från toaletten så att bajs och toapapper sprutar upp från golvbrunnen!! Det hade väl varit en perfekt avslutning på kvällen?

Går och lägger mig tidigt idag och hoppas att morgondagen kommer att bli bättre...

Sov gott!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0