En människas död, en annan människas bröd..

..

Ja riktigt så illa är det inte så att människan i fråga är död! Men sjukskriven! Kvinnan vars timmar jag jobbar just nu är sjukskriven. Hennes intyg varade till idag. Hon har inte hört av sig. Inget nytt intyg har kommit in och hon dök inte upp för att jobba idag. Detta gör att jag får ännu en månad plus 20 x-tra timmar denna månaden! =D

Tur får jag säga eftersom vi håller semesterstängt tre veckor i Juli. Så den extra lönen behövs verkligen!

Nu ska vi åka ut en sväng till mamma och pappa. Ska bli kul. Har inte träffat mamma på ett alldeles för långt tag nu!



Fick ÄNTLIGEN lära mig idag hur man direktlänkar! Så bara för att jag KAN nu: Tack Charlotte! ;)


Nej. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe så vi kan komma iväg. Man får ju inte vara hemma för sent för DH ikväll! =)





Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0