AKTA ER!! SNART KOMMER FARBROR GUNNAR!!!!

ÄÄÄÄÄNTLIGEN har jag fått tillbaka mitt internet!! =D

Jaha. Det är väl egentligen bara att börja lägga upp bilder då! =P

Här kommer från lördagskvällen jag spenderade i Höllviken hos Underbara Ullis! =)

  
 
 
 


1: Fördrinken. Stark! Men god! =)

2: Gjord på nya vodka Absolut! =)
3: Massor med god mat! =D
4: *mums*
5: Och galna lekar! Här skulle Ullis komma så nära sitt eget skrev
med munnen som möjligt!
=P

6: Och här skulle hon snurra runt och upprepa "Jag är en kebab" med
utländsk brytning! =D

7: Ruben fick bland annat vråla "Akta er!! Snart kommer farbror Gunnar!!!"
ut genom en öppen dörr. Och sniffa alla deltagarna i armhålorna! =P

8: Min uppgift var: "Välj ut 4 medspelare och placera dom i en sexuell
uppsättning där alla 4 har det skönt"
Gick ganska skapligt va? ^^




Måste ju även lägga in bilderna jag tog när jag (vi) städade balkongen. =)

FÖRE:
  
UNDER TIDEN:
  
EFTER:
  


Det blev rätt fint. =) Nu har jag dessutom fått dit lite blommor. =)



Får väl lägga in lite bilder från Wezz 25års-fest också. =)

Here they come...

  Anna och jag njöt av ett glas vin på balkongen medans killarna grillade. =)
  
  
  
  
 
   
 
 

Massa fina bilder. =)



Nu ska jag dricka en kopp kaffe och röka en cigg. sen blir det off till jobb. =)



Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback