Semestern snart över...

Hej på er alla! Det var ett tag sedan jag skrev, jag vet. Nu har det iaf hänt en hel del under semestern. =) Det tänker jag skriva mer om när jag kommer hem. Vill ju gärna lägga in bilderna samtidigt. =)

Vet ni. Jag har haft en helt underbar semester. Jag hade gärna åkt utomlands men jag har märkt att det inte behövs. Sverige är verkligen super på sommaren och det känns som att vårt vackra land har bestämt sig för att visa alla sina finaste sidor precis när jag behövde det som mest! =P


Det hade varit kul om ni som läser bloggen ville lämna några kommentarer så man vet att man inte skriver förgäves! Så vi kan väl göra såhär.. Jag frågar, Ni svarar?


Så mina läsare. Vad har NI gjort/ska ni göra på er semester? =)




Kommentarer
Postat av: Markus

Hej!



Jag har ingen semester. Den "lediga tid" jag hade var jag på Sweden Rock. Skoj. Du ska dit nästa år! :D



Kram!

2010-07-24 @ 19:23:07
Postat av: Thompa

Har ingen uttalad semester i år eftersom jag går på timmanställning. Tar ledigt lite när jag vill och kan (ur ekonomisk synpunkt) Tog ju hela två dagar till sommarrocken..... Kramar

2010-07-24 @ 20:20:01

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0