That's the way that my heart goes!

Hihi! Godmorgon! Eller ja.. nu är det ju förmiddag! =)

Haft en riktig toppenmorgon! =P Vaknade tidigt. Satte igång kaffe och bara precis lade mig på soffan och slappade till några bra program. Bl.a Grey's Anatomy! Verkar som om dom startat om serien för detta avsnittet var jäääääääättegammalt! =P

Igår hade jag en riktigt bra dag! Jag kände mig supereffektiv på jobb (städade/inventerade lagret, fyllde på, tvättade golv m.m) sen när jag kom hem på kvällen var det fullt hus! Nina och Hampus missade jag förvisso men Anna och Fredrik, Johannes, Hampe och Wezz var här! Riktigt mysigt när så många man tycker om befinner sig på samma plats! =D När folket hade gått för kvällen så traskade mannen snällt ner till stan och hyrde några filmer. Myyyyyyys!!!!



Min stora feta grekiska semster      Hot Fuzz      Public EnemiesThe Grey Man



Nu kommer snart Nina hit så jag borde kasta mig i duschen. Hörs senare!! =)



Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0