Playing my game..

Übernice kväll!! =) Spelat spel med Hannah, Wezz, Johannes och Calle! Så jävla myyyysigt! =)

Först Alias och sen Veckans Värsta. Det senare med liiiiiite improviserade regler. Skojsigt värre! =P


Veckans Värsta   


Nu har folket begett sig hem och jag ska försöka tvinga mig själv att sortera tvätten innan jag går och lägger mig. Palla göra det imorgon bitti vid typ sex, halv sju? Nej tack! Ska hämta  födelsedagsgrisen (suggan? trots allt av kvinnligt kön jue!! =D *asg*) på övre också. =) Kaffe och bulle blir det nog. =) och en hel del.. yes you guessed it! YATZYYYYYYY!!!!!! =D



Sov gott på er alla! =)


Puss o kram!


Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0