Maybe I'll go

Men förmodligen så kör jag! ^^

Ska åka ut och hämta Nina i Gylle. =) Nu blir det kaffe av Bengt! ^^ Och förhoppningsvis lite av favvospelet! =P You know what I'm talking about! ^^


Helgen har förflutit ganska långsamt. Fredag var dött.. i Lördags skulle jag köra Johannes till skolan (vem i helvete sätter en tenta på en lördag?!?!) och passade på att hälsa på syster Susan, hennes Andreas och deras lilla Leo! Han är så otroligt söt!!! Snart ska han säga Emily som om han aldrig gjort annat! ^^




Jobb i går.. HATAR verkligen att jobba söndagar! Men helgen som kommer är jag ledig och då ska det fanimej bli röja av!! =P

Nä nu får man väl resa sig och köra iväg. See ya soon! =)



Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0