What took you so long?

Undrade min stackars vovve när jag ÄNTLIGEN fick tummen ur röven och klippte hennes klor idag. Hon var verkligen JÄTTEDUKTIG och låg fint och stilla. Tror det är meningen att man ska klippa en gång i veckan eller varannan (?) men det har jag inte varit så duktig på. FY MIG!!! =( Men nu ska det jäklar i det bli ändring på det!!

Hahaha! Katten fick sig en omgång han med! När jag var klar så var jag så hårig att jag inte var säker på om det var Bailey eller hans päls jag hade i knät! =D

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sen pilla med lite annat som behövs göras här hemma! =) Tycker det är mysigt att vara uppe tidigt. då får man så mycket gjort! =P

Ha en mysig dag!





Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0