Long time ago...

... sen jag uppdaterade.. BAD EMILY!!! =D



Idag mår man inte som en prinsessa direkt. =( All denna kyla och snö har till slut ´drabbat min hals. ='( buhu vad det är synd om mig! Och när jag väl vågar köra bil igen så har jag väl glömt hur man gör! =P Då får ni se upp! ^^

Nu ska jag försöka trycka ner en kopp kaffe (för thé fixar inte denna donnan, blä!!) Johannes är på väg hit med Mentholcigg (min räddare i nöden! =) ) sen blir det väl lite mer städa av. Ni som känner mig sen gammalt och som varit i vår lägenhet förr skulle inte tro era ögon! En annan har ju blivit helt städtokig!! =D Haha! Upptäckt hur kul det är att pilla här hemma. ;)

Nä.. spark i assen så jag får i mig mitt kaffe! =)

Hejhej!


Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag betalar resan om du fortsåtter att städa här =) Miss U!

2010-02-11 @ 01:33:37

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0