Jag har blivit luraaad! Mmm-m-m-m-mmmmmm

Fy faaan vad snopet! Gick ner för att tvätta. Bara för att upptäcka att tvätt-tiden inte är förrän IMORGON!! =(
Usch!

Igår hade vi en riktigt mysig kväll. =) Hela gänget (undantag Hampe och Ivana) var här. =) Yatzy, Paradise Hotel (för dom som följde det), Popcorn och sen film. Eller ja.. Johannes och Wezz tittade på film och jag somnade som en stock! haha! =D

Nu blir det lite pill här hemma och sen får man väl se vad dagen bjuder på innan det är dags att pulsa iväg till jobb. =)



Hej så länge! =)


Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: IVANA LISJAK

Jag saknar er, hela gänget! :(

Fan vad kul vi ska ha när jag kommit hem igen :D <3

2010-02-06 @ 17:13:36
URL: http://HTTP://IVANALISJAK.BLOGG.SE

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0