Happy Birthday To You!!!

Till min älskade mamma som fyller år idag önskar jag en underbar födelsedag! =) Jag älskar dig! <3


*suck* har varit på ett helskumt humör sista veckan. Lättirriterad, snäsig, trött, hängig och ofta med huvudvärk.. Usch... Jag blir så trött på att alltid ha full rulle runt mig. Idag har jag haft en helt UNDERBAR dag med bara djuren som sällskap! Fy FAN vad det behövdes! Bara strutta runt i min ensamhet och göra vad JAG vill, se MINA favoritprogram, lyssna på MIN musik och bara vara ENSAM... Detta kommer jag vilja ha repris av lite oftare. Med den enda skillnaden att då ska jag stänga av min mobil. =)

Om lite mer än en vecka åker mannen min till Österrike. =) Ska bli riktigt nice att bara få rå om mig själv i nästan en hel vecka! =D

Ne om man skulle ta sig i kragen och hoppa in i duschen. snart dags för jobb och sen ikväll åker mannen till Hampe och jag ska träffa Hannah! <3 =)

Ha en trevlig fredag allesammans för det ska JAG ha! =P



Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0