Onsdag, 8 December 2010

Lite bättre idag. Skulle egentligen varit iväg hela förmiddagen och shoppat julklappar med mannen men han vill sova "en liten stund till" så stack iväg till Ann-Charlotte och hade mysig fika istället. =) Ibland är det skönt att bara sitta i lugn och ro och bara snacka om allt och lite till. Kändes som att det var precis vad jag behövde. En fristad nästan. TACK GUMMAN!! <3


Mannen fick jag väcka när jag kom hem (dvs för ca fem minuter sedan! ;P ) Så nån shopping blir det inte idag. Kanske lite mys istället. =)




Ikväll tänker jag ägna mig HELT OCH HÅLLET ÅT MIG SJÄLV!!

Bodyscrub, hårinpackning, ansiktsmask, fotbad, manikyr/pedikyr och Grey's. =) Och så finalen i Hell's Kitchen så klart!! =D

Det ska bli så sjukt mysigt! Kanske kan man passa på att packa in dom få paket man redan har köpt? Åtminstone det till mannen så att det "kommer ur vägen". =)




I övrigt är veckan FULLPACKAD med aktiviteter. Känner fortfarande att jag behöver tid för mig själv men när så många andra också "behöver" Emily-tid så vem är jag att vara självisk och behålla mig för mig själv? ;)


Nu är det iaf mannen som ska få ha mig ett par timmar innan jobb. =)

Ha en bra dag så kanske vi "ses" ikväll! ;P

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0