Yawn!!!

Trött som jag vet inte vad! Har iaf tittat på Hollywoodfruar. =)

Dagen har varit riktigt seg känns det som.

Fast jag har spånat ganska mycket på roliga aktiviteter nu när mannen min snart fyller 25! Hahaha! Det är såååå kul att planera för fest! =D Jag har lite olika idéer för fysiska aktiviteter. Funderat på stället jag blev tagen till på min möhippa, Utmaningarnas Hus (Kan dock säga att det inte var särskilt skoj när man var onykter!). Eller om man skulle ta en heldag på Tivoli? Eller kanske som vi gjorde på systers 25års-dag, laserdome och 5-kamp?

Finns ju såklart andra alternativ också. Tura kanske? Eller om man helt enkelt grillar och gör sin "egen"femkamp. =)
Billigt och bra! Fast å andra sidan ska det inte slösas. Han fyller bara 25 EN gång!!!



Har ni några bra tips? Gratis, billigt eller dyrare!? Spelar ingen roll. =) Lämna en kommentar! =)



Nu ska jag röka sista ciggen för dagen och sen ska jag nanna kudde! =) Sov gott! =)


Ps! Tessie! Grattis på namnsdagen! ;)




Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Hannah

När jag jobbade på nattas så gick vi till ett ställe i limhamn och åt buffé (SKITGOTT) och sen gjorde vi aktioviteter där inne, man skulle tävla som två lag. Skitroligt och inte alls så dyrt.

2010-04-27 @ 11:57:54
Postat av: Emily

Hannah! Menar du möjligtvis Let's Go? =)



Puss o kram

2010-04-28 @ 10:49:19
URL: http://spexgirl.blogg.se/
Postat av: Tessie

Tack! <3

2010-04-30 @ 07:44:36

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0