Valborg = 3år!

Idag är det Valborgsmässoafton! Detta betyder att det är exakt 3 år sedan jag och min man var på vår första "date". =)

Att kalla det date är kanske lite överdrivet. Men det var iaf första gången som vi umgicks tillsammans UTAN några av dom gemensamma vänner vi träffades genom.

Vi var på födelsedagsfest hos en vän. (Grattis på födelsedagen Matti! =P) Wezz skulle åka till Stockholm (?) dagen efter så han skulle inte festa särskilt mycket. Ja det gick iaf åt skogen för vi drog en j*vla massa Tequila! ^^


Idag blir det mat och trevligheter hemma hos Anna och Fredrik! NICE!!! =P

Ska väl försöka komma iväg och se på elden ikväll också, under förutsättning att det slutat regna. =/
Kanske utgång senare? =)

Nu ska jag försöka hitta något att ha på mig till ikväll. (Är så glad att garderoben är fixad! =P)

Vad ska ni hitta på ikväll?







Puss o kram!


Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0