Time to talk...

or walk the walk...


Ska ut och prata med min pappa nu. Efter den fina helgen är det dags att bestämma sig. Gråta eller förlåta?

*suck* Jag önskar att tankarna hade räckt längre än dom gjorde. Jag önskar att det aldrig hade hänt. Jag önskar att jag hade större plats i ditt liv än vad jag tydligen har. Jag önskar att du hade tänkt på oss istället för på dig.

Men som vanligt så spelar det ingen roll vad JAG känner eller tycker. Bara DU mår bra. Handling har den effekten att det blir konsekvenser. Orkar man inte ta konsekvenserna så bör man kanske tänka över sina handlingar en extra gång? Eller?

Vi är sammanlänkade, vare sig du gillar det eller inte. Vad DU gör gagnar och/eller straffar även mig. Så är det. Jag önskar att du förstod och fanns där nu när jag behöver dig. Nu när JAG får lida för DINA handlingar så finns du inte där för mig... ='(

Jag älskar dig trots dina fel och brister. Men jag behöver dig!

Försök. Snälla?






Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0