Ride it! Dooooo iiiiit!!! Well done! ;)

Hah! Jag har CYKLAT idag! ^^ Långt om länge fick vi in tillräckligt mycket luft i däcken för att ta oss ner till cykelakuten. INTE en bra idé att fösöka pumpa cykel med bollpump! ;)


Till slut fick jag som sagt luft i däcken och kunde trampa hem till Johannes. Fick lovely hemlagad thaimat! ^^ NICE!!


Gang Gai! *mums*
(OBS! Bilden tagen från Google!)




Fick till och med solat lite i det vackra vädret. =) Hur mysigt är det inte att kunna sola i April månad? =P

Nu har jag precis avslutat disken. Och JA! Jag använde min ÜBERÄCKLIGA DISKBORSTE! ;P

Nu topmodel och sen Svenska Hollywoodfruar! =D



En riktigt, riktigt bra dag avslutas med en riktigt, riktigt nice kväll! =P






Puss o kram!


Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0