Posten suger!

Fick samtal från posten där dom säger att jag kan få min dator TIDIGAST imorgon! Varför? frågar jag. för den kom precis in och man måste boka leverans senast 13.30! Ok?? Varför snackar dom skit?? Den anlände 07.07 i morse!!




På NETONNETs hemsida finns den här informationen:



Hempaket
Vid Hempaket levereras försändelsen direkt till din dörr helgfri vardag mellan kl 17-21. Posten kontaktar dig för bokning av utkörningstid. Vid lantbrevbärarlinje sker leverans helgfri vardag mellan kl 8-16. Du får en avi i brevlådan och kontaktar Posten på 0771-33 33 10 för bokning av utkörningstid.



WTF??





GRRRR!!!





Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0