Innocent until proven guilty

Ja. Det är så det BÖR vara. Oskyldig till motsatsen bevisas.

Synd att allt snack om att gå direkt till källan, fråga MIG och inte alla runt omkring, jag är så trött på att det ska gås omvägar, osv osv bara var just det. SNACK! Det är än så länge ingen förutom två (2) stycken som haft stake nog att komma direkt till mig. Eller min man. Eller Johannes. Spännande värre.
Synd att åsikter ska grundas på information från andra. Eller hur var det?

"Ge fan i att fråga alla andra om mig! Om det är något du vill veta om mig så är det också MIG du ska fråga!"

Jag är säker på att detta känns igen!

I detta fallet så kan jag bara beklaga att ni har såna problem med situationen. Men jag, min man och Johannes är FORTFARANDE vänner! Och OM det nu skulle försigå mer än så: Vad i HELVETE har NI med det att göra?!?!



Får NI isf några skuldkänslor? Är det isf NI som går bakom någons rygg? Är det NI som isf riskerar något?

???

Jasså INTE?! Trodde det eftersom det tydligen är så viktigt för er?


Ni behöver inte älska mig. Men respektera faktumet att jag är Wezz's fru! Vad HAN väljer att göra är det som betyder något!







(Psst!! Och vet ni vad? Jag är kvar. Det är inte ni! )
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Sessan

You go girl!!! <3

2010-04-24 @ 05:10:54
Postat av: pia

Klockrent!

2010-10-31 @ 06:27:57

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0