Bikinisäsong!

Godmorgon/förmiddag! =)

Jag har minsann sovit alldeles utomordentligt bra inatt. TROTS bilderna från igår! ^^ Jag är ledsen! Det var inte meningen att ge er mardrömmar! ^^


Medans jag satt och tryckte runt mig på olika bloggar osv så hittade jag en tävling! Man ska designa sin egen bikini för Nelly.com =)

Inte så stor chans att man vinna kanske men vafan det kan ju vara kul iaf! =P

Så gå gärna in och betygsätt! Och passa på att tävla du med!
1:a pris är en solresa från destination.se + att din bikini säljs på Nelly.com!

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

FIIIIIN!!!!!! ^^

 

Nice att det börjar bli så pass "vår/sommar" att bikinis börjar dyka upp! =D

 

 

 

 

Nä kaffe nu och sen kanske dags att väcka mannen?! ^^

 

 

Puss o kram!

 

 


Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0