Bad, bad, bikini! =P


Godmorgon alla! Vilket lovely väder! =D

Snart ska jag sticka ner på stan. Behöver lite småplock till maskeraden ikväll. Stör mig något fruktansvärt på att jag inte hittar laddaren till min "bra" kamera. =(

Well, well... får ta med den andra och hoppas på det bästa! =)


 

Min designade bikini på NELLY.COM
Ok vem vill INTE vinna?! Så kom igen nu! Snälla backtracka bland mina inlägg och lägg en röst på min bikini! =P






Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

 

 

Obs! Bikinin på bilden är INTE min design! men ni hamnar rätt via länken iaf! ^^

 

 

 

 

Ha en nice dag så länge så "hörs" vi senare! ;P

 

 

Puss o kram!


Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0