Ain't nothing gonna break my stride

Nobody's gonna slow me down! I've got to keep on moving!


Ja jisses vad man fått ta mycket "stryk" sista tiden. Men vet ni vad? De viktigaste människorna i mitt liv finns fortfarande kvar!

Tack för att ni finns!! <3

Jag önskar att ni som är såååå intresserade av mitt sex/privatliv skaffar er några andra hobbys istället! Tänk såhär:
All tid som jag lägger på att fundera över Emilys sex/privatliv kan jag lägga på t.ex att lära mig ett nytt språk istället!

Hah! Snart pratar du/ni flytande mandarin istället för flytande skitsnack! =D

Haha! Diarrémunnen har öppnats! Allt som kommer där funkar precis som människokroppen. Det tas in. Filtreras. Sorterar bort slaggprodukter och skickar ut dom igen.  =P


Jag måste vara något OTROLIGT intressant eftersom mitt liv är värt så mycket snack?! Känner mig lite smickrad faktiskt. =) Men vet ni? Det viktiga för mig är att jag har mina RIKTIGA vänner. (haha! fattar du den gums? ;P)



Nu ska jag ägna kvällen åt min älskling. (Gissa vilken?! ;P) Så ha det alla!



Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0