White Christmas

Eller åtminstone slaskvit! =D

Det var skiiiiitlängesen jag skrev. Men det hindrar tydligen inte att få besökare. =) Jag gissar på att det är många som kanske trodde att jag skulle blogga om min utekväll i fredags!? =D Det var skitkul iaf. :) Många Irish Coffee med kanel. *mums* Enough about that.

Imorgon är det julafton! =D Jag tror ALDRIG att jag varit så här sen med att packa in julklappar. Och om en timme ska jag vara hos Tony och Jossan och lämna av till ungarna. =) 


Igår var jag och tittade på när mannen min spelade. Först fick man genomlida två andra band men när det väl var Isterbandets tur så rockade det fett!!! Ett par missar men jag tyckte att det var snygga räddningar! You go Hampe!! =D

Efteråt drack vi öl hos Anna och Fredrik tillsammans med Hannah, Johannes, Calle och Kalle. Gästspel av Vandling, Jessica och Jimmy. =) Var hemma fyra i morse. Lagom kul när tvätt-tiden startade kl. 7!! haha! =D Men snart är tvätten också klar. =) Tack igen för igår gums! =)


Nu ska jag packa in lite paket! =) Sen jobb, sen hem och städa så här är något sånär fint den 25 när vi ska ha vårt otroooooligt mysiga julmys!!! =D



Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0