We wish you a merry christmas!

Okej nu är det bråttom!! Precis kommit ut ur duschen. tur att man känner sig själv tillräckligt bra för att veta att man ska lägga fram kläderna i tid. =) Så nu är det kläder och sen smink som gäller.

dom sista klapparna är inslagna och mitt huvud dunkar pga stress och hunger. Vem kan äta en dag som denna när man vet att man ska få frossa i mammas goda julmat!? =D

Får se om jag kanske får den där klappen ikväll som jag önskat mig (en ny kamera). Då kanske jag kan lägga upp lite bilder redan ikväll! =D

Nä.. dags att stressa vidare! =)

Ha en underbar dag/kväll! =)

Från oss (fam Juell/Wessman) alla, till er alla..

EN RIKTIGT GOD JUL!!

Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0