To the moon and back..

Snacka om fin dag det varit idag!! =D Solen har lyst, det har varit relativt vindstilla och månen har synts på den otroligt blå himlen! =D Så fint. =)

Det knackade på vår dörr i morse. det var vår granne Rickard som kom med den glädjande (eller inte) nyheten att det hade varit inbrott i vår bil. =( När vi kom ner till bilen ligger det en stenjävel på säkert fem kilo inne i bilen som någon trevlig typ kastat in genom passagerarfönstret fram. =( Det enda som blev stulet var fronten till CDspelaren. Skumt.. till och med JAG vet att en sån bara funkar till CDspelaren den hör ihop med. =S Konstigt nog har "tjuven" lämnat kvar både CDskivor, verktyg och startkablar.. Alltså allt sånt som han kanske hade KUNNAT tjäna nåt på att sno..

Det som är surt är iofs inte att det var inbrott. Sånt händer ju.. Men inom loppet av 1,5månad så har någon först skurit upp ett däck på vår Ford, sen på arbetsbilen och sen händer nu detta. =( Känns som att detta snarare är något personligt eftersom att det bara är våra bilar som blir utsatta. =( Nu är det iaf polisanmält. ångrar att vi inte gjort det tidigare!


Jaja.. sånt é livet som en jag känner skulle ha sagt. ;P

Nu har jag precis kommit hem från jobb. Johannes och Wezz har gitarrmekar-afton i köket så jag satte mig direkt här vid datorn. Fattar inget sånt ändå! =P

Nä nu ska jag kolla runt i lite andra bloggar, dricka mitt kaffe, röka 500 ciggaretter för att lugna mig efter den stressigaste dagen ever på jobb och kanske kolla om det går nåt bra på TV..



Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0