Santa Claus is coming to town!! =D

Ja GOD JUL alla vänner!! =D Jag ÄÄÄÄÄLSKAR Julen!! =D tihihi! Snart får jag mina julklappar! Och kan knappt vänta tills jag ser minerna på alla jag köpt julklappar ÅT! =D

Mmm.... och mammas übergoda julskinka! Och hennes Janssons! *mums* Hehe. kan knappt vänta! =P

Ikväll efter jobb var jag och Wezz hos Lotta och Jay och firade lille julafton med Syster Linda, hennes man Linus, deras två barn William och Estelle, Jossan, Walter, Tony och Ola. Sånt SUPERMYYYYS! =D

Vi åt god mat, pratade, skrattade och spelade sen Bingolotto. =) När började dom ha typ fyrahundra timmars snack mellan bingobrickorna? =/ Usch nej. Jag saknar Loket! =)


Dags att gå och sova nu så att man är pigg och utvilad till imorgon. Sov trots allt bara 3 timmar inatt. =/

Sov gott på er och ha en riktigt, riktigt god jul!!! =)



Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0