Rocking around the Chrismas tree

Sådär ja. inlägget som skulle varit uppe igår ligger numera uppe under 12 days of christmas. =)

Fy faaan vad jag har sovit mycket nu. Somnade nästan i bilen på väg hem från skanör igår. (Inte bra med tanke på att det var jag som körde!) Sen kom vi hem, Johannes kom över och jag somnade nästan omgående. dvs vid nio. Sen sov jag ända fram till tjugo över nio i morse. =S Behövde tydligen sova! =P

Nu har jag en stund för mig själv innan det är dags att gå till jobb. =) Skönt att det bara är 7 timmar idag. Sen får vi se om Nina kommer över en stund när jag slutat. =)

Nä. lite frukost kanske? =)

Hörs senare!




Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0