Paid my dues...

..eller ja.. mina räkningar så nu var man "fattig" igen! =P

*gäsp*


Bara idag också att jobba! Sen är jag ledig i fyra hela dagar!! =D

Imorgon ska vi till Linda och fira nyår. =) Gaaaaaahh!!!! vad ska man ha på sig!?!?!
 Måste nog ringa till henne och kolla om det är dresscode..  dessutom måste jag kolla tider och sånt. det blev så hastigt och lustigt så jag vet bara att vi ska dit! =P

Nä en liter kaffe nu så man är pigg och vaken när Nina kommer. =) Hon ska förresten bli "granne" med oss nu så vi får väl säga GRATTIS till Nina! Tänk vilka fina och underbara grannar du har skaffat dig!! ;P hehe..



Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hääär hitta man dig ju =)

2009-12-30 @ 12:14:33
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0