Father and son...

... fick ett samtal från en vän lite tidigare idag. han berättade att mamman till en av hans (tidigare en av våra gemensamma) vänner hade gått bort inatt (natten till 31/12-09). Jag vill beklaga sorgen och berätta att även om vi inte träffats mycket de senaste åren så skickar jag en tanke till dig!

Tankarna börjar naturligtvis spinna.. jag kan inte ens föreställa mig ett liv utan mina föräldrar! ='(


Nu har jag precis öppnat dagens/kvällens första cider. En deliscious Peach Melba!!  =)
Jag och Johannes turas om att misshandla (^^) gitarren här hemma. =) Ska snart göra mig iordning för partajet hemma hos Linda. =) Anna gjorde superfina flätor på mig igår som förhoppningsvis har gjort sitt jobb ikväll när jag tar ut dom. =P Vem kommer att vara snyggast ikväll? JAG så klart!! =D hehe..

Nä.. sätta kameran på laddning nu så att man kan ta en massa bilder ikväll! =P

Till alla er som hälsat mig Gott Nytt År redan: Tack så mycket! Mina hälsningar kommer efter tolsvslaget! =P 



                                                         



Puss o kram!

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0