Bellas lullaby

Var på bio igår och såg New Moon - Twilight.

Så j-vla bra!! OCH HEMSK!! Usch vad jag böla!! :'( nu mååååste jag läsa böckerna för jag kan inte vänta till nästa sommar på att få veta fortsättningen!! =P Underbara Johannes lånar ut dom till mig så nu blir det sträckläsning! =D



Hoppsan.. längre än så kom jag visst inte med det inlägget! =P

Har iaf fått böckerna så jag får försvara mitt oengagemang med att jag läser läser och läser!! XD

Sitter och huttrar i min iskalla lägenhet nu och funderar på att göra varm choklad och en påse popcorn.. *mums*

Ska dra till jobb om två timmar.. jobbar till 22. =( Trodde verkligen jag skulle få vara ledig eftersom jag redan jobbat in söndagen jag var borta. men ICKE!! Schysst.. men men.. behöver ju pengarna. =)

Nä.. tillbaka till min bok! =D

Puss o kram!


Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0