12 days of christmas...

=) Hej hopp! Snart dags att hämta hem vår Molly! =) Hon spenderade natten i skanör hos mannens föräldrar så att vi skulle kunna koppla bort hundbiten när vi hade fest igår. Och så bjuder dom på middag också när vi kommer! =) Snälla svärföräldrar man har! <3

Igår var verkligen ! glögg, pepparkakor, alkohol, kortspel och glada vänner! =) Sen blev det ju utgång också. =) Jävla sätt egentligen. Jag ringde och snackade med en tjej på Magasinet för att skriva upp oss på listan. Vi hade tre pers som inte fyllt tjugo än så vi ville vara säkra på att vi kom in allihop. "Inga problem. bara ni är åtminstone 10 per som är ÖVER tjugo som kommer samtidigt" Helt ok för mig.. Men det är inte så jäkla kul när man väl kommer dit, får stå i kö aslänge (ingen berättade att man skulle ställa sig i en annan kö förrän vi redan var nästan hela vägen framme) och sen släpper dom ÄNDÅ in folk så länge dom bara är över 18!? Tack för den...

 Och förresten.. superdiss till folk som tycker det är ok att tränga sig i köer!! BUUU!!!

   Sen fick man stå skitlänge i kö till garderoben. Kanske dags att införa nåt system på det istället?
Som tur var gick det iaf snabbt i baren! =)














Vidare tillbaka till oss.. det blev sängen nästan omgående. =) hade varit igång nästan hela dagen då ju! =P


Nä om man skulle ta och väcka mannen.. Ska sticka om ca 20 minuter. usch vad jag hatar stress.. Önskar att jag inte sagt ja till att jobba imorgon. :( Men det är iaf bara sju timmar och man behöver ju pengarna. :)

Ha en trevlig kväll! =)


Puss o kram!


Kommentarer

Tack för att du kommenterar!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var kan jag hitta dig?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0